niedziela, 3 marca 2013

Test: Krem marchewkowo - imbirowy

Przetestowałam "na sobie" przepis na krem marchewkowo - imbirowy, który pochodzi z bloga www.iloffood.blogspot.com . Co z tego wyszło? Zapraszam do lektury :)


Składniki:
- duża cebula
- 1 kg marchewki
- 3 łyżki posiekanego imbiru
- sól, pieprz do smaku

1. Warzywa umyj, obierz, i pokrój na mniejsze kawałki.
2. Do dużego garnka wklej łyżeczkę oliwy z oliwek i podsmaż cebulę oraz marchew.
3. Imbir obierz i posiekaj. Dodaj do warzyw.
4. Zalej warzywa wodą (ma jedynie zakrywać warzywa).
5. Gotuj aż marchew będzie miękka.
6. Zmiksuj wszystko i smacznego :) 

Po zrobieniu wszystkiego tak jak w opisie postanowiłam troszkę urozmaicić krem, gdyż (możliwe, że z powodu rodzaju marchewki, którą miałam) mój krem wyszedł troszkę mdły. Mam nadzieję, że I LOVE FOOD nie będzie się gniewać :)
Dodałam więc łyżkę masła, 2 łyżeczki cukru i 2 łyżki soku z pomarańczy.

Zrobiłam dwie wersje podania: jedną z orzechami, a drugą z grzankami. Nie powiem Wam, która jest smaczniejsza, bo zdania w moim mieszkaniu były podzielone pół na pół (ja głosowałam za grzankami ;) ).







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz